خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/31 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
در صحن علنی قرائت شد

نامه تقدیر نمایندگان از مدیریت کارآمد دکتر لاریجانی

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه تقدیر نمایندگان از هیات رئیسه مجلس و بویژه دکتر لاریجانی و آرزوی توفیق برای خدمتگزاران مجلس یازدهم را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،محمدعلی وکیلی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، 31 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی نامه نمایندگان مجلس در تقدیر از  هیات رئیسه مجلس و بویژه دکتر علی لاریجانی رئیس قوه مقننه را قرائت کرد.



مشروح این نامه به این شرح است:



خدای بزرگ را شاکریم که در نظام ارزشی و مقدس جمهوری اسلامی توفیق خدمت برای یک دوره 4 ساله در مجلس شورای اسلامی را پیدا کردیم. حال که در آخرین روزهای کاری مجلس دهم می‌باشیم، جهت استحضار مردم عزیز و دوست داشتنی میهن اسلامی ذکر نکاتی را لازم می‌دانیم:



1- در ابتدا از زحمات اعضای محترم هیأت رئیسه که 4 سال مسئولیت سنگین اداره امور مجلس را برعهده گرفتند تشکر و قدردانی صمیمانه داریم، برجستگی‌های رئیس محترم مجلس آن هم برای 12 سال سکانداری قوه تقنینی کشور بر کسی پوشیده نیست. قطعا نمی‌شود ریاست قوه مقننه را با دیگر قوا مقایسه کرد، هر کس که رئیس مجلس باشد نمی‌تواند از سر تحکم تدبیر امور نماید و قطعا محور مدیریت امور اقناعی باید باشد و در مواردی فداکاری و شنیدن حرف‌های درشت، نامهربانی و گزنده و تحمل آن، آقای دکتر علی لاریجانی در طی 12 سال مدیریت مجلس در این مهم طی طریق نمود و با مدیریتی کارآمد، جا دارد از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق مراتب قدردانی و تشکر خود را از ایشان اعلام نماییم و سلامتی کامل ایشان را از خداوند بزرگ خواستاریم.



2- مردم خوب میهن اسلامی بدانند برای اینکه مجلس شورای اسلامی روند کاری خود را بتواند به خوبی به سرانجام برساند جمعی از مدیران، کارشناسان، نیروهای انتظامی و نظامی و خدمتکاران عزیز باید تلاش نمایند و معمولا این تلاش‌ها در منظر مردم نیست، لذا از آنها نیز تشکر و قدردانی می‌نماییم.



3- برای منتخبین محترم مردم شریف ایران اسلامی در مجلس یازدهم آرزوی سلامتی و موفقیت در مسیر خدمتگزاری به مردم این مرز و بوم را از خداوند متعال طلب می‌نماییم و امیدواریم در این شرایط حساس کشور موفق و موید باشند.



والسلام



نمایندگان مجلس شورای اسلامی/




پایان پیام


  • کد خبر : 298102
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار